KÉRDÉSEK - VÁLASZOK
1. Hogyan tudok keresni az Orgalco Webshopban?
A webáruházban történő böngészéshez, a termékek megtekintéséhez nem szükséges előzetes regisztráció. A webáruházban a termékek között több módon is böngészhet: ha ismeri a termék nevét közvetlenül rákereshet a KERESŐ dobozba beírva, a webáruházban a termékek több kategóriába rendezve tallózhatóak. A kitallózott termékeket rendezheti név (ABC) vagy ár szerinti sorrendbe.
2. Hogyan tudok regisztrálni az Orgalco Webshopba?
A regisztrációt fejlécben a PROFIL legördülő ablakban található „Regisztráció” gombra kattintva tudja kezdeményezni. A regisztráció során meg kell adnia nevét, (szállítási) címét, telefonszámát és email címét. Az adatok a megrendelés teljesítéséhez szükségesek. A regisztrációt magyar nyelven tudja elvégezni, a webáruházban is magyar nyelven talál információkat a termékekről. A regisztráció elküldése után az email címére egy üzenet fog érkezni, amely tartalmazza hozzáférését a webáruházhoz.
3. Tudok-e regisztráció nélkül vásárolni az Orgalco Webshopban?
Igen! A termékek regisztráció nélkül megtekinthetőek és behelyezhetőek a kosárban, de a rendelés leadásánál meg kell adni az elérhetőséget, a szállítási címet és a számlázási adatokat.
4. Miért jó feliratkozni a hírlevelünkre?
Mert elsőként fog értesülni az újdonságainkról, termékeinkel kapcsolatos kedvezményeinkről, akcióinkról, eseményeinkről! Visszatérő vásárlóink fontosak számunkra!
5. Mi történik az adataimmal?
Az adatkezeléssel kapcsolatos információkat itt találja: https://orgalco.hu/adatkezelesi_tajekoztato
Az adatkezelési tájékoztató itt tölthető le: https://admin.fogyasztobarat.hu/my-pdf.php?params=at/8SSXS9RF/adatkezelesi.pdf
6. Mit tegyek, ha elírtam az adataimat és/vagy a megrendelt terméket?
A regisztráció során megadott adatok módosíthatóak, és törölhetőek a megrendelés elküldése előtt, utólag már nem. Ha mégis változtatni szeretne, vagy elírás történne, kérem, keressen minket! Kapcsolati adatok itt találhatóak: https://orgalco.hu/elerhetoseg
7. Hogyan rendelhetek?
A legegyszerűbb a saját WebShop-unkban, ezenkívül fogadunk rendeléseket e-mailben és telefonon keresztül is. A rendelésekhez minden esetben kérünk egy működő telefonszámot és e-mail címet.
8. Hogyan tudok vásárolni az Orgalco Webshopban?
Vásárlás menete:
1. a kiválasztott terméket a "kosárba" gombbal tudja kosárba tenni, ezután a kosarat megnyitva tudja a termék darabszámát a nyilakkal módosítani illetve adott termék sor végén a "kuka" jelre kattintva tudom törölni
2. a "tovább" gombra kattintva tudom folytatni a vásárlást, bejeletkezve vagy csak az adatokat megadva
3. szállítási és fizetési mód kiválasztása, itt tudom kiválasztani a szállítási és a fizetési módot.
4. rendelés leadása - ezzel véglegesíthető a rendelés
9. Tudom-e módosítani a kosár tartalmát és az adataimat a rendelés megkezdése után?
Igen, a kosárban lévő terméket lehet töröni ("kuka" ikon) illetve a fel-le nyilakkal lehet a darabszámot módosítani. Az adatokat a következő pontban lehet szerkeszteni a rendelésen belül.
10. Milyen árak vannak feltüntetve az Orgalco Webshopban?
Az Orgalco Webshopban a 27%-os ÁFÁ-val növelt Bruttó árak vannak feltüntetve. De a termékeink ára nem tartalmazza a szállítási költségeket!
11. Hogyan vehetem át a megrendelt terméket?
Rendeléskor ki lehet választani hogy személyesen a telephelyünkön (időpont egyeztetés után), vagy kiválasztott MPL csomagpontra (csomagpont, csomagautómata, postafiók), vagy MPL házhozszállítással, vagy kiválasztott GLS csomagpontba, vagy GLS házhozszállítással kéri-e a termékeket.
12. Milyen szállítási módokat választhatok és mennyibe kerül a szállítási díj?
- Személyes átvétel telephelyünkön időpont egyeztetéssel INGYENES
- GLS csomagpont brutó 990 Ft.-
A szállítás díja GLS esetén az utánvét díját tartalmazza!
- PostaPont (csomagpont, csomagautómata, postafiók) bruttó 1740 Ft.-
- Utánvét díja MPL estében: 390 Ft.-
- A szállítás díj MPL esetén az utánvét díját nem tartalmazza!
- Heti egyszeri csomagfeladás!
- GLS kedvezményes házhozszállítás bruttó 10.000 Ft.- felett: bruttó 2.480 Ft.-
A szállítás díja GLS esetén az utánvét díját tartalmazza!
- GlS házhozszállítás:
- 5 kg-ig bruttó 1.750 Ft.-
- 10 kg-ig bruttó 2.530 Ft.-
- 15 kg-ig bruttó 2.910 Ft.-
- 20 kg-ig brzttó 3.410 Ft.-
- 25 kg-ig bruttó 6.085 Ft.-
- 35 kg-ig bruttó 7.030 Ft.-
- 50 kg-ig bruttó 9.240 Ft.-
- 60 kg-ig bruttó 11.060 Ft.-
A szállítás díja GLS esetén az utánvét díját tartalmazza!
- MPL házhozszállítás:
- 5kg-ig bruttó 2.150 Ft.-
- 10 kg-ig bruttó 2.440 Ft.-
- 15 kg-ig bruttó 2.950 Ft.-
- 30 kg-ig bruttó 6.4400 Ft.-
- Utánvét díja MPL estében: 390 Ft.-
- A szállítás díj MPL esetén az utánvét díját nem tartalmazza!
- Heti egyszeri csomagfeladás!
A szállítási és fizetési módot a megrendelés során a rendelés összesítő oldalon választhatja ki, itt kerül feltüntetésre a megrendelt termék kiszállításának díja is.
13. Van-e személyes átvételre lehetőség?
Igen van! Rendeléskor ki lehet választani hogy személyesen a telephelyünkön (időpont egyeztetés után) kéri-e a termékeket. 2310 Szigetszentmiklós, Üdülő köz 37.
14. Mennyi idő mire megkapom a csomagom?
A megrendelések feldolgozása 2 munkanapon belül megtörténik. Ha a termék raktáron van, 1-2 napon belül átadjuk a szállító cégnek a megrendelt termékeket. A teljesítés várható ideje 5 munkanap. Amennyiben a vállalt szállítási határidő nagyobb, úgy írásban értesítjük erről a vevőt.
15. Milíen módon és hogyan tudom kifizetni a rendelésem értékét?
A rendelés értékét személyes átvétel esetén előreutalással vagy készpénzben, házhozszállítás esetén előreutalással vagy a futárnak készpénzben lehet kiegyenlíteni. MPL estén az utánvét díja: 390 FT
A rendelés feladása után egy automatikus értesítőt küldünk a megadott e-mail címre, mely tartalmazza a rendelés-, a szállítás-, a számlázási adatait. Az email alján lévő linkre kattintva tájékozódhat az elállás jogáról, a szavatosságról és az egyéb vásárlási feltételekről.
16. Mit tegyek ha nem kaptam visszaigazolást?
Kérjük előszőr ellenőrizze postafiókja spam mappáját is! Ha a rendelást visszaigazoló e-mail nem érkezett meg, jelezze azt felénk minél előbb! Elérhetőségeinket itt találja: https://orgalco.hu/elerhetoseg
17. Mennyi a szavatossági ideje az Orgalco bio tisztítószereknek?
Az Orgalco bio tisztítószereink szavatossági ideje 3 év.
18. Hova fordulhatok észrevétel, reklamáció esetén?
Véleménye, észrevétele fontos számunkra! Keressen minket bármely elérhetőségeinken! Kapcsolati adatainkat itt találja: https://orgalco.hu/elerhetoseg
19. Mit tehetek mennyiségi és/vagy minőségi kifogás esetén?
Amennyiben a vásárolt termékkel kapcsolatban mennyiségi és/vagy minőségi kifogás áll fenn a szállító a kifogásolt terméket visszaszállítja feltéve hogy a reklamáció az átadás során megtörtént. Jogos reklamáció esetén az új termék kiszállításának a díja a Bio-Cleaner Kft -t terheli. Pnaszügyintézéssel kapcsolatos tudnivalókat itt érheti el: https://orgalco.hu/altalanos_szerzodesi_feltetelek
20. Hogyan élhetek elállási jogommal?
Elállási joggal kapcsolatos tudnivalók: https://orgalco.hu/altalanos_szerzodesi_feltetelek
Elállási nyilatkozat minta itt tölthető le: https://admin.fogyasztobarat.hu/my-pdf.php?params=em/8SSXS9RF/em.pdf